Klantenservice

Verzendkosten in Nederland
In Nederland worden alle producten gratis verzonden.

Verzendkosten naar het buitenland
Standaard verzenden wij alleen naar België of Duitsland, de kosten worden per actie vermeld.
Wilt u een pakket ontvangen in een van alle andere landen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice voor een speciale order.

Levertijd en verzending

De levertijd is te vinden in de voorwaarden bij elke deal, het product wordt wel in veel gevallen eerder verstuurd dan aangegeven. Voordat wij een bestelling verzenden ontvangt u van te voren een e-mail met een bevestiging van de verzending.
De verzending wordt afgehandeld door PostNL of DHL. Beide partijen zullen er voor zorgen uw bestelling zo snel mogelijk af te leveren.

Privacy & Beveiliging
Sale United B.V. respecteert de privacy van alle gebruikers van de website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Sale United B.V. zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers wordt louter gebruikt voor de ontwikkeling van onze website. Sale United B.V. houdt zich aan de Wet Persoonsregistraties en zal gegevens niet aan derden doorgeven danwel verkopen.

Herroepingsrecht en retouren
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u uw bestelling wilt herroepen of retourneren. Let er wel op, dat voor iedere reden een aparte procedure geldt! Lees onderstaande daarom goed door om eventuele misverstanden en vertragingen te voorkomen.

Gebruik maken van uw herroepingsrecht

Stuur een e-mail bericht aan klantenservice@groupactie.nl met als onderwerp herroeping [ordernummer], waarbij u [ordernummer] vervangt door uw eigen ordernummer. Tevens dient u dit model formulier voor herroeping (Klik hier) in te vullen en mee te sturen per e-mail. Vervolgens ontvangt u van ons een bevestiging van ontvangst en vermelden wij u op welke manier u uw bestelling retour kunt sturen.

Na ontvangst van het product verwerken wij dezen en controleren wij de staat van het retour gestuurde product. Als het product in de juiste staat verkeerd maken wij binnen 5 werkdagen het volledige aankoopbedrag aan u over. Eventuele in rekening gebrachte verzendkosten worden niet terugbetaald..

Een product retour sturen

Stuur een e-mail bericht aan klantenservice@groupactie.nl met als onderwerp retour [ordernummer], waarbij u [ordernummer] vervangt door uw eigen ordernummer. Vervolgens ontvangt u van ons een bevestiging van ontvangst en vermelden wij u op welke manier u uw bestelling retour kunt sturen.

Na ontvangst van uw retour verwerken wij dezen en controleren wij de staat van het retour gestuurde product. Als het product in de juiste staat verkeerd maken wij binnen 5 werkdagen het volledige aankoopbedrag aan u over. Eventuele in rekening gebrachte verzendkosten worden niet terugbetaald..

LET OP: Alle retouren en herroepingen worden verzonden door de klant voor eigen kosten en risico. Wij vergoeden niet de kosten voor het retour sturen van uw product, ook niet als het gaat om een herroeping. Indien u niet eerst uw herroeping of retour bij ons heeft aangemeld behouden wij ons het recht voor deze niet in behandeling te nemen en mogelijk ontvangt u hierdoor uw geld niet retour.

Retouradres:
Sale United B.V.
Stadhoudersmolenweg 78
7317 AW Apeldoorn

Betalen
Hoe kan ik betalen?

1. iDEAL (Gratis)
Veilig betalen met uw pinpas.
Na het plaatsen van uw bestelling wordt u automatisch doorgelinkt naar uw eigen internet bankieren bank. Daar betaalt u in uw vertrouwde omgeving. Zie voor meer info www.ideal.nl.

Uw accountgegevens en bestellingen bekijken/wijzigen
U kunt op onze website heel makkelijk en eenvoudig uw accountgegevens (zoals persoonlijke gegevens, wachtwoord, adressen, nieuwsbriefabonnementen, etc.) raadplegen en indien nodig wijzigen. Indien u nog niet bent ingelogd dan klikt u op ‘Inloggen’. Vervolgens krijgt u de optie om in te loggen met een bestaand account dan wel een nieuw account aan te maken.

Nadat u succesvol bent ingelogd, kunt u klikken op ‘Mijn Account’ om direct naar uw persoonlijke pagina te gaan.