FAQ

Mijn account

1. Hoe maak ik een account aan?

Om te profiteren van Groupactie-aanbiedingen, maakt u eerst een account aan. Meldt u aan op deze website, dit kan rechtsboven op de homepage onder het kopje ‘Registreren’. U vult eenmalig enkele gegevens in en uw persoonlijke account is aangemaakt. Met uw eigen loginnaam en wachtwoord kunt u op de website van Groupactie inloggen en profiteert u iedere dag van nieuwe aanbiedingen. Ook ontvangt u automatisch de nieuwsbrief en blijft u altijd op de hoogte van nieuwe, interessante aanbiedingen.

2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’ en geef uw e-mailadres op waarmee u bij ons bent aangemeld. Wij sturen u dan een e-mail met instructies, zodat u  uw wachtwoord kunt aanpassen.

3. Met welk e-mailadres sta ik geregistreerd?

Uw persoonlijke nieuwsbrief versturen wij naar het e-mailadres waarmee u zich bij Groupactie heeft aangemeld. Als u vergeten bent met welk e-mailadres u geregistreerd staat, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Klantenservice. Zij helpen u graag verder.

4. Waar vind ik een factuur van mijn bestelling?

De factuur van je bestelling kun je vinden en downloaden als je inlogt op je account. Let op! Je factuur is alleen zichtbaar als je bestelling is betaald

Levering van producten

1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Na uw bestelling ontvangt u een opdrachtbevestiging via de e-mail. De te verwachten aflevertermijn staat ook altijd vermeld op de pagina van de betreffende aanbieding. Houdt rekening met deze termijn voordat u contact met ons opneemt. Groupactie streeft er naar uw bestelling altijd binnen de te verwachten levertermijn bij u af te leveren. Zodra de bestelling wordt verstuurd krijgt u een e-mail waarin wij aangegeven dat uw bestelling verzendklaar is gemaakt en wanneer wij verwachten dat het product bij u wordt afgeleverd.
Als u inlogt met uw account, dan kunt u de actuele status van uw bestelling ook op onze website inzien.

2. Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Iedere bestelling, behalve waardebonnen en vouchers, worden automatisch naar het opgegeven afleveradres verstuurd. Groupactie maakt voor de verzending gebruik van PostNL of DPD.
Als uw bestelling via pakketpost wordt verstuurd, ontvangt u een Track & Trace-code. Hiermee kunt u zelf de status van uw bestelling bekijken.
Op uw persoonlijke pagina kunt u ook informatie vinden over uw bestelling(-en). Wilt u weten hoe uw bestelling wordt afgeleverd, log dan in op uw account. Hier vindt u alles over uw bestelling(-en).

3. Bestelling (nog) niet ontvangen?

Als je na 10 dagen nadat je de mail hebt ontvangen nog niets binnen hebt gekregen neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen indien nodig een onderzoek starten om te kijken waar jouw bestelling is gebleven.

Bestelling plaatsen

1. Hoe kan ik iets bestellen?

Het bestellen van een Groupactie-deal gaat heel eenvoudig. Kijk eerste of jouw deal nog geldig is. Klik op “Koop de deal” en jouw bestelling staat klaar in je winkelwagentje. Log in met de gegevens van je account. Heb je nog geen account, maak deze dan eerst aan. Kies de gewenste betaalmogelijkheid en controleer je bestelling. Zorg dat alle gegevens juist zijn ingevuld. Wil je naast je adresgegevens een apart afleveradres opgeven? Ook dat kan. Als je onjuiste gegevens invult duurt het mogelijk langer voordat jij je bestelling in huis hebt of dat je geen waardebon ontvangt. Tot slot klik je op “Plaats uw bestelling”.
Let op! Een actie is slechts 24 uur geldig Zorg dus dat je er snel bij bent .

2. Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Groupactie maakt gebruik van het SSL protocol, de standaard voor het beveiligen van websites en transacties. Dit betekent dat u er zeker van bent dat uw gegevens veilig worden verzonden. Kijk hier voor de verschillende betaalmethodes.

3. Het betalen van mijn bestelling lukt niet?

Betalen van Groupactie-deals verloopt via de meest voorkomende betaalmethodes. Mocht één van deze mogelijkheden niet lukken, probeer dan één van de andere opties. Lukt ook dat niet, neem dan contact op met onze Klantenservice via klantenservice@groupactie.nl. Samen proberen wij een passende oplossing te vinden.

4. Bestellen gaat fout, wat nu?

Als de betaling mislukt is wordt uw bestelling na 7 dagen automatisch geannuleerd. Het ordernummer komt te vervallen en de status wordt automatisch aangepast in ‘Mijn account’. U kunt uiteraard gewoon weer een nieuwe aanbieding bestellen. Er worden uiteraard geen extra kosten in rekening gebracht als u niets afrekent tijdens het bestel proces.

5. Kan ik een afgelopen actie nog kopen?

Een Groupactie-deal is slechts 24 uur geldig. Iedere dag hebben wij dan ook nieuwe, interessante en scherpe aanbiedingen. Soms mogen wij een ‘afgelopen actie’ op een later moment nogmaals aanbieden. Wil je geen enkele actie mislopen? Registreer je dan via de knop Registreren rechtsboven de pagina.

Beheer uw nieuwsbrieven

1. Ik ontvang de nieuwsbrief niet meer?

Als u de nieuwsbrief niet (meer) ontvangt, check dan eerst of deze in uw spambox of in de ongewenste mail terechtkomt.

Als u de nieuwsbrieven niet in deze mailboxen vindt, adviseren wij u om u opnieuw in te schrijven voor de nieuwsbrieven.

2. Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

Als je de nieuwsbrief ontvangt heb je altijd de meest actuele en meest interessante aanbiedingen in je mailbox. Aanmelden doe je door je op onze website, www.Groupactie.nl, te ‘Registreren’. De ‘Registreren-button’ vindt je rechtsboven op de website.

TIP! Als je er zeker van wilt zijn dat je de Groupactie-nieuwsbrief ook in de toekomst ontvangt, voeg dan info@groupactie.nl toe aan je adresboek of de lijst met veilige adressen.

3. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

Afmelden voor de nieuwsbrief kan door onderaan de Groupactie-nieuwsbrief op de link te klikken en je af te melden. De verwerking kan tot 2 werkdagen duren. Het is dus mogelijk dat je nog enkele nieuwsbrieven met aanbiedingen ontvangt.

Als het je niet lukt om je af te melden kunnen wij dit altijd handmatig doen. Mail dan jouw e-mailadres naar nieuwsbrief@Groupactie.nl. Op werkdagen wordt jouw verzoek vaak nog dezelfde dag behandeld. Ter bevestiging ontvang je altijd nog een e-mail waarbij wij je afmelding bevestigen.

Annuleren van bestelling

1. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen annuleren. Stuur een mail naar onze Klantenserviceafdeling of neem telefonisch met ons contact op. Bekijk hiervoor ook onze algemene voorwaarden

2. Mijn bestelling is door Groupactie geannuleerd. Hoe kan dat?

Bij iedere bestelling wordt gekeken of er betaald is. Heeft een betaling niet plaatsgevonden, dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd.  Heb je wel een betaling gedaan, maar weet je niet zeker of deze ook goed is afgehandeld, neem dan gerust contact op met onze Klantenservice.

Retourneren en garanties

1. Hoe kan ik een artikel retourneren?

Wij hanteren 14 dagen zichttermijn. Binnen deze 14 dagen kunt u een product ruilen. Ook retourneren met een terugbetaling kan binnen de termijn van 14 dagen. De zichttermijn is de termijn waarbinnen de koop kan worden ontbonden en gaat in op de dag nadat het pakket door de klant in ontvangst is genomen.

Om uw retour zo goed mogelijk te kunnen verwerken vragen wij u om de retourprocedure te volgen, maar u kunt er ook voor kiezen de bestelling te retourneren met het modelformulier welke te vinden is onder aan de pagina van onze Algemene Voorwaarden.

Aandachtspunten
1. Zorg er voor dat de teruggestuurde producten onbeschadigd en compleet teruggestuurd worden. Als een product beschadigd is zullen wij hiervoor kosten in rekening brengen.

2. Wij verzoeken u om het product in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) terug te sturen.

Heeft u een vraag, neem dan contact met ons op.

Uitzonderingen
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. De volgende artikelen niet kunt terugsturen:

– Inktcartridges en tonercassettes waarvan de verzegeling is verbroken of waarvan de verpakking is geopend of die zijn geïnstalleerd of geregistreerd.
– Verbruiksartikelen, zoals beschermfolie en reinigingsvloeistof waarvan de verpakking is geopend.
– Tijdsgebonden producten, zoals tijdschriften.
– Producten die u speciaal heeft laten maken, zoals een maatpak.
– Producten die kunnen bederven,  zoals etenswaren of bloemen.
– Een ‘hygiëne-product’ waarvan de verzegeling verbroken is, zoals ondergoed of een tandenborstel e.d..

Procedure retourneren binnen zichttermijn
Voor een retourzending binnen de zichttermijn kunt u de volgende procedure hanteren. Deze procedure geldt voor het ruilen van producten maar ook in geval u een terugbetaling wenst.

Hoe werkt het, wat moet u doen?
1. Meld binnen 14 dagen na de dag dat u de bestelling als klant in ontvangst heeft genomen dat u gebruik wilt maken van de zichttermijn. Als u besluit het pakket zonder aanmelding te verzenden moet het binnen de 14 dagen zichttermijn op ons adres zijn ontvangen.

2. Meld uw retour aan via: klantenservice@groupactie.nl. Op deze manier kunnen we de retouraanvraag direct op de juiste manier in ons systeem verwerken en kan een eventuele terugbetaling direct bij ontvangst worden verwerkt.

3. Vermeld bij uw aanvraag welk product u graag in ruil ontvang, zodat deze alvast gereserveerd kan worden.

4. Na ontvangst van de aanmelding sturen wij per e-mail de benodigde instructies om het pakket te kunnen verzenden. In deze e-mail vindt u ook een link om het retourformulier te printen.

Retour verzenden:
– Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in en voeg deze toe aan het pakket.
– Verpak de te retourneren producten op dezelfde wijze als het door ons was verzonden. Gebruik hiervoor bij voorkeur de originele verzendverpakking.

En dan, uw artikel/bestelling is teruggestuurd?
1. Zodra het pakket binnen is sturen we per e-mail een bevestiging van ontvangst. We verwerken uw retour vaak al op de dag van ontvangst, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen.

2. De producten worden door ons gecontroleerd en beoordeeld op eventuele schades. Als we vragen hebben, nemen we contact met u op.

3. Op het retourformulier kunt u een keuze aangeven. Als u kiest voor een volledige terugbetaling wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggeboekt op de rekening waarmee uw bestelling ook betaald is.

Kosten bij retourneren
Wij vergoeden geen retourkosten bij herroeping. Alleen als een product defect is kunt u contact met ons opnemen. Wij sturen u dan een retourlabel. Bij misbruik zullen de kosten verhaald worden.

Retouren kunnen naar onderstaand adres worden verstuurd.

Sale United B.V.
Afdeling Retouren
Stadhoudersmolenweg 78
7317 AW Apeldoorn

2. Kan ik aanspraak maken op garantie?

Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt standaard de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel en / of het moment van defect doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Gaat een product wat reeds in gebruik is tijdens de garantie periode defect? Dan geldt de wettelijke garantie, en kan het product – indien voldaan wordt aan de voorwaarden – gerepareerd of vervangen worden. Om een garantie aanvraag te doen kan je contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan per mail via info@groupactie.nl of telefonisch op telefoonnummer 088 – 093 55 55.

Garantie voorwaarden
Er zijn enkele voorwaarden verbonden aan de garantie die bieden op onze producten.

De koper kan geen beroep doen op garanties in geval van:

– Onoordeelkundig gebruik en / of het niet in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
– Normale slijtage aan een artikel.
– Beschadiging door opzet of onachtzaamheid (o.a. defecten door valschade / waterschade etc.)
– Een artikel welke door of namens de koper aangebrachte wijzigingen of reparaties heeft ondergaan.

Neem bij twijfel over deze voorwaarden contact op met onze klantenservice. Dit kan per mail via info@groupactie.nl of telefonisch op telefoonnummer 088 – 093 55 55.

3. Bestelling defect geleverd?

Wij besteden veel aandacht aan de kwaliteit, de verpakking en de verzending van onze producten. Helaas kan het voorkomen dat een bepaald product tijdens het transport zoek raakt of beschadigt raakt. Neem in dat geval contact op met onze afdeling Klantenservice. Wij voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing.

Contact openemen kan per mail via info@groupactie.nl of telefonisch
op telefoonnummer 088 – 093 55 55.

4. Retourformulier

Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in en voeg deze toe aan het pakket.

Download hier ons retourformulier

Download hier het modelformulier voor herroeping, deze is ook terug te vinden onder aan de algemene voorwaarden.

Algemeen

1. Hoe kan een product gratis zijn?

Groupactie is iedere dag op zoek naar de beste aanbiedingen voor onze klanten. En omdat wij onze abonnees willen laten profiteren van echte acties, bieden wij soms ook producten gratis aan.  Je betaalt alleen de verzend- en handelingskosten. Deze staan vermeld onder het kopje ‘Voorwaarden’ bij het gratis product. Groupactie hoopt dat onze abonnees deze gratis acties delen met hun vrienden en kennissen. Op die manier kunnen wij blijvend scherpe, en soms zelfs gratis, aanbiedingen inkopen en aanbieden.

2. Wat is Groupactie?

Groupactie is onderdeel van Groupactie Nederland. Wij zijn een Nederlands bedrijf dat dagelijks producten en diensten aanbiedt tegen zeer interessante tarieven. Doordat wij onze inkoopkrachten bundelen kunnen wij zeer scherp groepsaankopen doen. Groupactie is in 2011 opgericht en heeft inmiddels vele duizenden top producten en leuke diensten van verschillende bedrijven aangeboden. Deze aanbiedingen worden aangeboden tegen zeer lage prijzen en zijn in sommige gevallen zelfs gratis. Elke dag bieden wij een Groupactie-deal met een enorme korting aan. De Groupactie-deal gaat door als er voldoende kopers zijn. Schrijf je hier in voor de nieuwsbrief en profiteer direct van de aanbiedingen die je op onze website aantreft. Wil je meer weten? Hier vindt je nog meer informatieover Groupactie en hoe het werkt.

3. Hoe kan ik Groupactie aanbevelen?

Hoe meer leden wij hebben, hoe groter jouw voordeel op onze producten en diensten. Iedere deal kun je delen via social media (Facebook, Twitter of via e-mail). Bij iedere deal tref je de mogelijkheid aan deze te delen met je vrienden, je familie of je kennissen. Hier is geen limiet aan verbonden. Hoe meer mensen de deal bestellen, hoe groter de kans dat jouw favoriete actie doorgaat. Let wel op, een Groupactie-deal staat maar 24 uur online. Zie je een interessante actie, bestel deze direct en deel de actie direct met je vrienden. Een ander voordeel is dat bedrijven in dat geval nog meer leuke en interessante producten en diensten via Groupactie gaan aanbieden. Een voordeel voor iedereen dus!

4. Actuele prijzen

Al onze prijzen zijn inclusief 21% Nederlandse BTW. Een BTW factuur kun je vinden in je account bij je bestelling.

Partners & Bedrijven

1. Wat kan Groupactie voor u betekenen?

Groupactie.nl een effectief marketingplatform voor bedrijven!

Extra omzet zonder inspanning
Uw product of dienst op ons platform betekent dat u binnen 24 uur resultaat ziet. Geen ingewikkelde en kostbare advertenties, maar veel bereik en een meetbaar effect.


Social Media
Groupactie heeft een enorm netwerk van klanten en potentiële klanten. Ons klantenbestand groeit iedere dag. Via deze snelgroeiende database en via sociale media als Facebook en Twitter wordt uw bedrijf en uw deal uitgebreid gepromoot. Doordat onze klanten uw Groupactie-aanbieding delen met vrienden, kennissen en familie wordt uw naamsbekendheid automatisch vergroot. En hoe meer mensen uw product zien en kopen, hoe hoger uw omzet.


Wilt u ook profiteren van de kracht van Groupactie?
Vraag nu een offerte aan. Onze accountmanagers zorgen, samen met u, voor een marketingactie die echt resultaat oplevert.
Bent u zelf op zoek naar een aanbieding voor uw bedrijf? Ook dat kan.
Steeds vaker zien bedrijven de meerwaarde van Groupactie. Het bundelen van onze inkoopkracht levert ook bedrijven voordeel op. Via Groupactie is het voor bedrijven mogelijk om grotere aantallen in één keer te verkopen. Voor bedrijven hebben wij speciale aangepaste voorwaarden. Neem gerust en vrijblijvend contact op met onze klantenservice. Onze Inkopers werken graag een maatwerkofferte voor u en uw bedrijf uit.

2. Algemene voorwaarden voor partners

Voor bedrijven die via Groupactie marketingacties willen opzetten hebben wij speciale voorwaarden. Deze zijn per e-mail opvraagbaar bij onze klantenservice.

3. Aanmelden als Groupactie partner

Steeds vaker zien bedrijven de meerwaarde van Groupactie. Het bundelen van onze inkoopkracht levert bedrijven, dus ook u, voordeel op. Voor bedrijven hebben wij speciale aangepaste voorwaarden. Neem gerust en vrijblijvend contact op met onze klantenservice.

Waardebonnen

1. Is de Groupactie-voucher overdraagbaar?

Ja. Een bij Groupactie gekochte waardebon of voucher kunt u doorgeven aan een vriend(-in) of familielid. Op die manier profiteren nog meer mensen van onze aanbiedingen.

TIP! Laat uw vriend(-in) zich ook zelf inschrijven. Op die manier ontvangt hij/zij ook zelf scherpe aanbiedingen.

2. Wat is de geldigheid van de Groupactie-voucher?

De geldigheidsduur van een voucher is beperkt en wordt per aanbod individueel vastgesteld. Na afloop van deze periode is er geen verdere aankoop meer mogelijk.

3. Wanneer kan ik mijn Groupactie-voucher gebruiken?

U kunt uw Groupactie-voucher gebruiken vanaf de startdatum tot en met de verloopdatum. Beide data staan uiteraard aangegeven in de voorwaarden van de betreffende aanbieding. De geldigheidsduur van een voucher is beperkt en wordt per aanbod individueel vastgesteld. Na afloop van deze periode is er geen verdere aankoop meer mogelijk.

4. Wanneer ontvang ik mijn Groupactie-voucher?

U ontvangt uw bestelde Groupactie-voucher altijd via de e-mail. De e-mail wordt maximaal 24 uur na afloop van de Groupactie-deal verstuurd naar het door uw opgegeven e-mailadres.

5. Hoeveel Groupactie-vouchers kan ik kopen?

Het aantal vouchers dat u per Groupactie-deal kunt kopen verschilt per aanbieding. Bij de Groupactie-deal, onder ‘voorwaarden’, kunt u zien of u één of meerdere vouchers per keer kunt bestellen.

6. Wat zijn de Groupactie-cadeaubonnen?

Groupactie biedt dagelijks nieuwe en meerdere deals aan door heel Nederland. Sommige deals worden in de vorm van Groupactie-cadeaubonnen aangeboden en zijn voor iedereen interessant. Met een Groupactie-cadeaubon bespaart u al snel zo’n 70%.